Mai mulți politicieni și cunoscuți oameni de afaceri din Republica Moldova dețin posturi de radio și TV

Portalul anticoruptie.md a scris vineri despre faptul că omul de afaceri Vlad Plahotniuc deține patru posturi de televiziune și trei de radio. Cele patru televiziuni sunt: Publika TV, Prime TV, Canal 2 şi Canal 3. Posturile de radio: Publika FM, Muz FM şi Maestro FM.

licente-cnaÎn același timp se cunoaște că politicianul Chiril Lucinschi, deputat PLDM deține două televiziuni și trei companii de publicitate pe care le deține sau are importante cote părți deputatul PLDM Chiril Lucinschi. Acesta deține posturile de televiziune TV7 și TNT Moldova, precum și companiile de publicitate Intra Assets SRL, Media Alianța SRL și 50% din Alkasar Media Services SRL. Chiril Lucinschi a deținut în fostul legislativ și președinția comisiei parlamentare care se ocupa inclusiv de domeniul mass-media.

Despre postul de televiziune Jurnal TV și cel de radio Jurnal FM se cunoaște demult că sunt finanțate direct de Victor și Viorel Țopa, cei care se ascund în Germania, după ce au fost condamnați definitiv în Republica Moldova pentru șantaj și delapidări de la Banca de Economii.

Despre postul de radio Vocea Basarabiei și TV Vocea Basarabiei, se vehiculează că ar fi controlate de Vlad Filat, la fel ca TV N4 și radio Național FM, însă nu există dovezi oficiale în acest sens.

Anterior în presă s-a vorbit și despre faptul că primarul de Orhei Ilan Shor ar fi procurat două posturi de televiziune – Eu TV și Alt TV.

Televiziunea specializată în materiale economice MBC aparține politicianului și omului de afaceri Valeriu Pleșca, iar TSN este o televiziune on-line afiliată liderului socialiștilor Igor Dodon.

Share
1.373 Vizualizari

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *