Explicația companiei Megapolis privind deconectarea anumitor posturi TV

Operatorul de televiziune prin cablu Megapolis a publicat un comunicat de presă în care explică situația deconectării anumitor posturi TV din pachetul său, citeaza portalul moldova.org.

televiziunePotrivit companiei, deconectarea posturilor Jurnal TV, Accent TV și RTR Moldova a fost efectuată din cauza unor neînțelegeri contractuale. Sursa menționează că zilnic au loc schimbări în pachetul de canale în legătură cu modificările contractuale sau încheierea de contracte noi.

“Zeci de posturi TV, printre care STS Moldova, Discovery, Ren TV, N4, Euro TV, Acasă Moldova etc, s-au confruntat cu asemenea probleme, dar în an electoral, conducerea posturilor Jurnal TV și Accent TV profită de o procedură obișnuită de încheiere a contractului pentru a-și face capital politic”, se anunță în comunicat.

De asemenea, compania anunță că a finalizat procedura de contractare a serviciilor cu posturile Accent TV și Jurnal TV, însă discuțiile cu RTR Moldova rămân a fi tensionate.

Share
770 Vizualizari

5 comments on “Explicația companiei Megapolis privind deconectarea anumitor posturi TV

  1. Augustin says:

    Poftim inca o confirmare a faptului ca Jurnalul a manipulat cu opinia publica….. rusine nationala nu jurnalisti sinteti toti de acolo…..

  2. Oleg says:

    Jurnal a dat-o in bara deoarece a facut dintr-o problema de ordin comercial campanie electorala pentru Mocanu de la Antimafie, acum s-au facut de ris si toti au inteles ca nu pot avea incredere intr-un post de televiziune politizat pina in maduva oaselor.

  3. Mihai Muravschi says:

    JurnalTV incearac sa faca capital politic dar in zadar ii va reusi. Sint politizati pina-n maduva oaselor. Jos cu ei!

  4. Daniela says:

    Dupa cum vedem situatia cu Jurnalul a fost una ordinara,si nu trebuia de facut asa val. Pur si simplu intr-adevar este un an electoral si de ce acestia sa nu sa se ocupe cu defaimarea lui V.Plahotniuc si a partidului din care face parte.

  5. Oleg says:

    Nimeni nici nu a simtit ca acest canal nu a fost difuzat citeva zile,pina s-au lamurit cu prevederile contractuale pe care le au. Sincer sa va spun,imi pare foarte rau ca acestia manipuleaza cu opinia societatii si indreapta tot la spinarea unei singure persoane. Deci involuntar ajungem la ideea ca acestia au o neplacere personala fata de o anumita persoana si fac tot posibilul ca sa-i stirbeasca din imagine!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *